Gepard Finance modernizuje logo. Nová podoba akcentuje fokus na hypoteční trh

Společnost Gepard Finance, největší hypoteční specialista v České republice, po 13 letech mění své logo. Nová varianta je modernější, jednodušší, lépe čitelná a v dovětku jasně ukazuje své zaměření na oblast hypoték. I nadále zůstává zachována pro značku typická zelená barva. Nové logo pro společnost vytvořila agentura Czech Promotion a je součástí nové marketingové strategie zamířené na B2C segment.

nové logo GEPARD FINANCE

Jak potvrdilo vedení společnosti, změna loga souvisí s novou marketingovou strategií mířenou na segment B2C, tedy k potenciálním novým klientům společnosti. Nové logo odkazuje na původní ztvárnění a dominuje mu typická zelená barva, výrazně však zmodernizovalo, je jednodušší a lépe čitelnější. Logotyp dostal i nově inverzní variantu, která u jeho předchůdce chyběla. Vývoj firmy se projevil také v dovětku pod logem, kde byl původní text „finance pro život“ nahrazen souslovím „HYPOTEČNÍ SPECIALISTA“. Značka tak chce na první pohled akcentovat svou specializaci na produkt hypotéky a jako největší hypoteční specialista v ČR se odlišit od konkurenčních finančně-poradenských společností.

Předchozí logo společnost používala od roku 2009, tedy dlouhých 13 let. „Naším cílem bylo logo a celkovou vizuální identitu zmodernizovat, zjednodušit a provzdušnit. Současně jsme chtěli sjednotit vizuální roztříštěnost v rámci všech komunikačních kanálů – interních i externích – a v neposlední řadě se přiblížit a zatraktivnit pro naši primární cílovou skupinu koncových klientů,“ uvádí Jiří Pathy, generální ředitel společnosti Gepard Finance. Na změně své vizuální identity spolupracovaly Gepard Finance s full service marketingovou agenturou Czech Promotion. Společnost zároveň letos slaví 20 let působení na trhu.

O společnosti Gepard Finance

GEPARD FINANCE jsou specializovanou makléřskou firmou, která působí na trhu již od roku 2003. Jejím hlavním oborem činnosti je poradenství v oblasti hypotečních úvěrů a kompletní zpracování úvěrových a pojišťovacích produktů. Profesionální makléři svým klientům zdarma zajišťují hypotéky, úvěry ze stavebního spoření a pojištění. V současné době disponuje franšízová síť GEPARD FINANCE 100 funkčními obchodními místy, čímž je zajištěna snadná dostupnost a obsluha klientů po celé České republice i na Slovensku. GEPARD FINANCE se v roce 2011 staly největší hypotečně-makléřskou firmou v ČR. Jsou zakládajícím členem Asociace hypotečních makléřů, držitelem značky kvality „FÉR hypotéka“, prestižního ocenění Superbrands a vítěz soutěže aplikace roku 2021 pro finanční poradce se srovnávačem hypoték COMPARATOR.

logo GEPARD FINANCE

Tisková zpráva společnosti GEPARD FINANCE a.s.

Vydáno dne: 1. července 2022

Kontakty pro média

Barbora Soukupová
events & PR
GEPARD FINANCE a.s.
 +420 732 241 986
 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Sdílejte článek

Podobné články z blogu

Kratší fixace na vzestupu. Co to znamená pro vaši hypotéku?

V posledních měsících dochází na hypotečním trhu k zajímavému trendu: banky stále častěji preferují kratší fixace úrokových sazeb. Pětileté fixace, dříve běžné, pomalu ustupují a místo nich nastupují tříleté, a dokonce i roční fixace. Pojďme se...

Nová éra hypoték: Konec osobního poradenství, nebo digitální revoluce?

Jsme svědky tiché revoluce ve světě financí a hypoték. V jejím zdánlivém čele stojí Moneta Money Bank, která se rozhodla ukončit spolupráci se zprostředkovateli hypoték a zaměřit se na přímou distribuci a rozvoj online služeb. Tento krok,...

Hypotéka pro mladé: Jak vybrat a financovat své první bydlení?

Pořízení vlastního bydlení je velkým životním milníkem a pro mnohé zároveň jednou z největších životních investic vůbec. Bez ohledu na to, zda financujete koupi nemovitosti z vlastních úspor, či hypotékou, je nutné rozklíčovat spoustu otázek. Možná se...