Novinka v ČR: franšíza mezi hypotékami (21.5.2009)

Franšízing si podnikatelé dosud spojovali spíše s řetězci rychlého občerstvení, kde pod hlavičkou známých značek funguje řada podnikatelů. Bez podpory významného hráče by ale zapadli v davu. Díky franšízingu mají větší šance na úspěch, neboť podnikají s již rozšířenou značkou a zavedeným know-how.

 

Hospodářské novinyFranšízing si podnikatelé dosud spojovali spíše s řetězci rychlého občerstvení, kde pod hlavičkou známých značek funguje řada podnikatelů. Bez podpory významného hráče by ale zapadli v davu. Díky franšízingu mají větší šance na úspěch, neboť podnikají s již rozšířenou značkou a zavedeným know-how. Podobnou příležitost teď mají i partneři GEPARD FINANCE. Tato společnost přináší na český trh zajímavou novinku: rozhodla se nabídnout tuzemským podnikatelům své znalosti, zázemí stabilní společnosti a podporu jednoho z nejvýznamnějších hráčů. Podnikatelé tak mají šanci stát se partnery firmy a těžit z výhod, které takové propojení nabízí.

Výhodný model podnikání

GEPARD FINANCE chce nabídnout lepší dostupnost svých služeb, proto mění strukturu své sítě a sahá po franšízingovém konceptu. "Hypoteční centra transformujeme na franšízové pobočky, které budou mít naši plnou podporu. Jde o výhodný model podnikání, při němž sázíme na dlouhodobou spolupráci," uvedl generální ředitel společnosti Jan Kruntorád s tím, že zájemce o licenci si firma pečlivě prověřuje a vybírá. Těm, kteří důkladným sítem projdou a dostanou příležitost vést vlastní pobočku pod hlavičkou GEPARD FINANCE, pak firma nabídne nadstandardní provize z realizovaných obchodů na českém trhu. Navíc svým partnerům zajistí potřebný servis. Takzvaní "franšízanti" získají zdarma možnost spolupracovat se všemi bankami na trhu za mimořádných podmínek, dále kompletní sadu hypotečních produktů s výhodnými finančními podmínkami pro klienty partnera, vyšší komfort při vyřizování poptávek, metodickou podporu i otevřené dveře do vzdělávacího systému společnosti.

Marketingová podpora partnerů

Neméně důležitá je samozřejmě i marketingová podpora partnerů. "O zvýšení známosti a povědomí o značce i prodejního místa partnerů se postaráme my. Investice do marketingu půjdou z naší kapsy, ať už půjde o billboardovou kampaň, sponzoring či internetovou reklamu. Naši partneři pak z toho budou jen těžit," podotkl generální ředitel. "Franšízové partnerství musí oboustranně přinášet průběžné i dlouhodobé benefity. Do budoucna budeme náš koncept nadále vylepšovat. Už nyní však nabízíme samostatné podnikání s odkazem na silnou značku s dobrým jménem na trhu a jistotu. Připravili jsme na českém trhu ojedinělé provizní podmínky, přičemž provize partnerům vyplácíme bezodkladně," shrnul Jan Kruntorád.

Sdílejte článek

Podobné články z blogu

Osobní přístup hypotečního poradce je stále nenahraditelný [podcast Finance FM]

18. 3. 2021, Podcast Finance FM

Hostem dalšího dílu podcastu Finance FM byl generální ředitel Gepard Finance, Jiří Pathy. Zkušený manažer v úvodu epizody přibližuje požadavky na hypotečního makléře, než se stane důvěryhodným průvodcem klienta ve světě...

Hypotéky na pokraji krize – Jiří Pathy

Jaký je aktuální stav na trhu hypotečních úvěrů? Jaký vliv může mít koronavirus a nařízená karanténa na budoucí úrokové sazby a obecně na trh hypoték? Hrozí ekonomická krize? Do dnešního rozhovoru přijal pozvání Jiří Pathy, generální ředitel Gepard...

Zlevňování hypoték končí

S dalšími kolegy z branže jsme poskytli vyjádření ohledně vývoje úrokových sazeb pro server Penize.cz.

Úrokové sazby nejsou výsledkem jednoduché úvahy. Na jejich výši se podílí více vlivů.

Především je to vliv zcela objektivní a tím je cena peněz....