Raiffeisen Bank
V roce 2006 zahájila spojování s eBankou, integrační proces obě banky dokončily v létě roku 2008. Raiffeisenbank obsluhuje klienty v síti více než 100 poboček a klientských center, poskytuje rovněž služby specializovaných hypotečních center, osobních a firemních poradců.
Raiffeisenbank v loňském roce hospodařila s čistým ziskem ve výši 1,4 miliardy korun. Oproti více než jedné miliardě z roku 2007 to představovalo nárůst o 39 procent. V letošním prvním pololetí Raiffeisenbank zvýšila zisk o čtvrtinu na téměř jednu miliardu korun. Za nárůstem stojí zejména růst úrokových výnosů a pokles nákladů.
Úspěšnou integraci a pokračující dynamický růst banky potvrdila celá řada ocenění. V domácí nejvíce prestižní anketě MasterCard Banka roku byla Raiffeisenbank v roce 2008 vyhlášena nejlepší bankou v České republice. Účet eKonto získal cenu Účet roku 2008.
Banka patří mezi nejrychleji rostoucí domácí banky, v anketě Banka roku tak po předchozích dvou prvenstvích v roce 2008 získala 2. místo, výčet ocenění doplňuje třetí místo pro hypotéky. V soutěži Zlatá koruna banka letos získala první místa v kategorii přímé bankovnictví, hypotéka a podnikatelský účet.
Majoritním akcionářem obou bank je s 51 procenty rakouská finanční instituce Raiffeisen International Bank Holding AG. Dalšími akcionáři banky jsou Raiffeisenlandesbank Niederösterreich - Wien AGT s 24 procenty a RB Prag-Beteiligungs GmbH, která drží 25 procent. Na 17 trzích střední a východní Evropy obsluhuje Raiffeisen International 15 milionů klientů na 3200 obchodních místech. Od roku 2005 jsou akcie skupiny kótovány na vídeňské burze. Majoritním vlastníkem Raiffeisen International je se dvěma třetinami RZB Group, zbývající část se volně obchoduje.
Raiffeisen International obdržela v červenci 2009 od časopisu Euromoney popáté v řadě cenu „Nejlepší banka ve střední a východní Evropě", síťové banky navíc získaly ocenění pro nejlepší banky v šesti zemích regionu. Stejně tak získala cenu pro „Nejlepší banku ve střední a východní Evropě" od časopisu Global Finance i magazínu The Banker.
Raiffeisenbank a.s. od samého počátku aktivně nabízí služby s důrazem na zohlednění specifických potřeb klientů v různých regionech. Vedle svých ryze obchodních aktivit se banka angažuje v souladu se 140letou tradicí jména Raiffeisen rovněž v řadě veřejně prospěšných aktivit, zahrnujících např. oblast kultury, vzdělávání či charitativní projekty.
Emblémem a tradiční ochrannou známkou skupiny Raiffeisen je zvláštní architektonický prvek: dvě zkřížené koňské hlavy (tzv. Giebelkreuz). Giebelkreuz, který již po staletí zdobí štíty mnoha budov v Evropě, je symbolem ochrany rodin shromážděných pod společnou střechou před zlem a životním ohrožením. I nadále se budeme snažit, aby Raiffeisenbank představovala pro naše klienty jistotu a stabilitu, zároveň budeme ovšem pokračovat v implementaci moderních bankovních produktů a služeb.