Gepard Finance modernizuje logo. Nová podoba akcentuje fokus na hypoteční trh

Společnost Gepard Finance, největší hypoteční specialista v České republice, po 13 letech mění své logo. Nová varianta je modernější, jednodušší, lépe čitelná a v dovětku jasně ukazuje své zaměření na oblast hypoték. I nadále zůstává zachována pro značku typická zelená barva. Nové logo pro společnost vytvořila agentura Czech Promotion a je součástí nové marketingové strategie zamířené na B2C segment.

nové logo GEPARD FINANCE

Jak potvrdilo vedení společnosti, změna loga souvisí s novou marketingovou strategií mířenou na segment B2C, tedy k potenciálním novým klientům společnosti. Nové logo odkazuje na původní ztvárnění a dominuje mu typická zelená barva, výrazně však zmodernizovalo, je jednodušší a lépe čitelnější. Logotyp dostal i nově inverzní variantu, která u jeho předchůdce chyběla. Vývoj firmy se projevil také v dovětku pod logem, kde byl původní text „finance pro život“ nahrazen souslovím „HYPOTEČNÍ SPECIALISTA“. Značka tak chce na první pohled akcentovat svou specializaci na produkt hypotéky a jako největší hypoteční specialista v ČR se odlišit od konkurenčních finančně-poradenských společností.

Předchozí logo společnost používala od roku 2009, tedy dlouhých 13 let. „Naším cílem bylo logo a celkovou vizuální identitu zmodernizovat, zjednodušit a provzdušnit. Současně jsme chtěli sjednotit vizuální roztříštěnost v rámci všech komunikačních kanálů – interních i externích – a v neposlední řadě se přiblížit a zatraktivnit pro naši primární cílovou skupinu koncových klientů,“ uvádí Jiří Pathy, generální ředitel společnosti Gepard Finance. Na změně své vizuální identity spolupracovaly Gepard Finance s full service marketingovou agenturou Czech Promotion. Společnost zároveň letos slaví 20 let působení na trhu.

O společnosti Gepard Finance

GEPARD FINANCE jsou specializovanou makléřskou firmou, která působí na trhu již od roku 2003. Jejím hlavním oborem činnosti je poradenství v oblasti hypotečních úvěrů a kompletní zpracování úvěrových a pojišťovacích produktů. Profesionální makléři svým klientům zdarma zajišťují hypotéky, úvěry ze stavebního spoření a pojištění. V současné době disponuje franšízová síť GEPARD FINANCE 100 funkčními obchodními místy, čímž je zajištěna snadná dostupnost a obsluha klientů po celé České republice i na Slovensku. GEPARD FINANCE se v roce 2011 staly největší hypotečně-makléřskou firmou v ČR. Jsou zakládajícím členem Asociace hypotečních makléřů, držitelem značky kvality „FÉR hypotéka“, prestižního ocenění Superbrands a vítěz soutěže aplikace roku 2021 pro finanční poradce se srovnávačem hypoték COMPARATOR.

logo GEPARD FINANCE

Tisková zpráva společnosti GEPARD FINANCE a.s.

Vydáno dne: 1. července 2022

Kontakty pro média

Barbora Soukupová
events & PR
GEPARD FINANCE a.s.
 +420 732 241 986
 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Sdílejte článek

Podobné články z blogu

Budoucnost hypotečních úroků: Co očekávat v roce 2025?

Závěr roku 2024 přináší do světa hypoték jistou stabilizaci – úrokové sazby se drží kolem pětiprocentní hranice, což signalizuje určitou vyváženost po turbulentním období vysokých sazeb. Co přinese rok 2025 a jaké faktory mohou ovlivnit vývoj...

Jak optimalizovat hypotéku po zavedení nových pravidel

S novými pravidly pro hypoteční úvěry, která vstoupila v platnost v září 2024, je důležité přistoupit k financování bydlení s jasnou strategií. V tomto článku vám ukážeme, jak optimalizovat svou hypotéku tak, abyste nejen ušetřili na nákladech, ale...

Nejlevnější hypotéka? Máte to ve svých rukou

Každý, kdo potřebuje hypotéku, se shání především po nejnižší úrokové sazbě. Málokdo si ale uvědomuje, že to, jak velkou cenu za půjčku na bydlení zaplatí, má vlastně ve svých rukou. Pojďme se společně podívat, co můžete sami udělat pro dosažení co...