S novou reklamní kampaní se společnost Gepard Finance představí úderem prázdnin. „Klienti se s novým reklamním sdělením ‚Najdeme vám nejlepší hypotéku‘ a novým vizuálem geparda mohou setkat od začátku letošního července na takřka 50 venkovních plochách v rámci celé ČR," říká Jiří Hlinka, ředitel marketingu společnosti Gepard Finance, a dodává, že součástí je i reklama na internetu a aktivity na poli public relations.
Myšlenka zahrnout kresleného geparda do vizuálu společnosti byla nasnadě: „Gepard symbolizuje zvíře nejen silné, rychlé a sympatické, ale i s lidskou tváří a vlastnostmi, které jsou naší práci blízké," představuje nový vizuální element Jiří Hlinka. „Gepard je starostlivý, přátelský, spolehlivý a hlavně vždy na straně klienta. Všichni ho mají rádi. Dětem se líbí a rodičům ušetří spoustu času a peněz," říká Jiří Hlinka.
Heslem „Najdeme vám nejlepší hypotéku" společnost Gepard Finance vyjadřuje fakt, že její makléři prostřednictvím 73 obchodních míst nalézají pro klienty nejlepší řešení hypotečního financování, a to ve všech koutech České republiky. „Nejde jen o to, zda-li má hypotéka nejnižší úrokovou sazbu, ale důležité je, jak dané řešení odpovídá klientovým potřebám a možnostem," vysvětluje Jiří Hlinka.
Klienti Gepard Finance podle jejího marketingového ředitele mohou těžit zejména ze silné pozice společnosti na trhu, z jejích vyjednávacích schopností v bankách a efektivního servisu. Neméně důležité jsou pak i úzké vztahy s realitními a developerskými společnostmi, díky nimž je nákup nové nemovitosti a její financování hypotékou velmi komfortní záležitostí.
Klienti zcela bezplatných hypotečních služeb společnosti Gepard Finance využívají již od roku 2003. Za 8 let existence tento lídr mezi hypotečními makléři zajistil hypotéky v celkovém objemu 25 miliard Kč pro více jak 15.000 klientů.
Obchodní místa najdete po celé ČR, více v menu KONTAKTY.