Jak se podle Vás pozná dobrý hypoteční makléř? Co všechno děláte pro to, aby Vaše franšíza poskytovala služby na nejvyšší úrovni?
Ing. Augustin Popelák
majitel franšízy GEPARD Jindřichův Hradec Pravdova
Dobrý hypoteční makléř se pozná především podle přístupu ke klientovi. Je to člověk, který pečlivě naslouchá klientovi a poté je jako profesionál znalý věci schopen přání klienta realizovat v některé z bank, a to s nejnižšími náklady a s nejmenší námahou klienta.
Schopnost franšízy poskytovat kvalitní služby stojí především na dovednostech a ochotě makléřů a dále na informačním systému. Proto se neustále vzdělávám a sleduji změny v metodikách jednotlivých bank. Toto vzdělávání by nebylo možné bez kvalitní podpory ze strany centrály Gepard Finance, které je poskytováno prostřednictvím sofistikovaného systému GepardIS a metodického portálu.
Bc. Radoslav Magera
majitel franšízy GEPARD Ostrava Prokopa Velikého
Dobrý hypoteční makléř se podle mě většinou pozná až po zrealizování hypotéky, ale pár indícií pro to, aby se člověk nespálil, přece jen existuje: má znalosti a je schopen je klientovi předat ve srozumitelné formě, neslibuje nereálné a hlavně klienta informuje o tom, co se kdy bude dít a co ho to bude stát jak z hlediska zajištění podkladů, tak nákladů. Nejdůležitější je, aby klient pochopil, že dané řešení je pro něj v danou chvíli a za daných podmínek to nejlepší.
Vždy dbáme na znalosti a odborný přehled makléřů, udržujeme spolupráci s významnými partnery jak v realitních kancelářích, tak v jednotlivých finančních ústavech. Samozřejmostí je pak vysoké nasazení pro každý jednotlivý obchodní případ tak, aby klient odcházel maximálně spokojen.
Roman Vencl
majitel franšízy GEPARD Hradec Králové Ulrichovo náměstí
Základem pro poskytování finančních služeb na vysoké úrovni je nadšení pro právě tuto práci, pro poskytování servisu našim klientům. Proto se našimi makléři mohou stát pouze ti zájemci, kteří jsou pozitivně naladění, aktivní, komunikativní a baví je komunikace a práce s klienty. Když makléř splňuje tato „kritéria“, pak stačí již jen maličkost – aby své práci rozuměl pokud možno ještě lépe než samotný bankovní poradce v kamenné pobočce banky.
Poskytování služeb na vysoké úrovni znamená pro každého klienta něco trošku jiného. Je proto důležité se umět na klienta dobře nastavit. K tomu pomáhají tréninky, školení a praxe. Bez nadšení a komunikativnosti se však z makléře nikdy nestane výborný hypoteční makléř – a klient to pozná při prvním kontaktu s ním.
Tomáš Pilný
majitel franšízy GEPARD Praha 2 Vinohradská
Hypoteční makléř musí být spojenec klienta nápomocný zodpovědět veškeré otázky, vyřešit jakýkoliv problém a zajistit pro klienta co nejrychlejší, nejsnadnější průběh schvalování v bance. Klientovi je třeba doporučit nejvýhodnější nabídku na trhu nejen ve smyslu úrokové sazby a souvisejících nákladů, ale také průchodnosti účelu v bance. Klient musí cítit, že má v hypotečním makléři oporu a může se na jeho schopnosti, profesionalitu a píli vždy spolehnout. Hypoteční makléř a klient tvoří koalici. V naší franšíze usilujeme o dobrou atmosféru, máme zkušené makléře, dáváme důraz na neustálé vzdělávání a přehled o trhu a máme i pomocnou ruku méně zkušeným makléřům, prohlubujeme jejich znalosti, a tak mají potenciál a zajištěné podmínky stát se těmi nejlepšími. Věřím v jejich schopnosti a motivuji je k vysokým výkonům postaveným na odbornosti a vstřícnosti ke klientům. Klient je vždy na prvním místě.